Go to the content

Material Details

医療現場のクレーマー撃退法 法的クレーム処理&ケーススタディ99

  • Content Introduction 医療と患者間の様々な誤解を埋めれば、医療関係従事者は医療現場のクレーマーに対し、毅然と対応できるようになる。クレームの概念とクレーム処理の基本を説き、医療現場でのクレーム事例99とその対処法を紹介する。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
181121547 Tamaho 閉架書庫(一般) 498.1 フ General Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title 医療現場のクレーマー撃退法
Title (Reading) イリョウ/ゲンバ/ノ/クレーマー/ゲキタイホウ
Subtitle 法的クレーム処理&ケーススタディ99
Subtitle (Reading) ホウテキ/クレーム/ショリ/アンド/ケース/スタディ/キュウジュウキュウ
Author 深澤/直之∥著
Author (Reading) フカサワ,ナオユキ
Publisher 東京法令出版
Publisher (Reading) トウキョウ/ホウレイ/シュッパン
Base Price ¥5000
ISBN 4-8090-1277-8
Number of Pages, etc. 16,501p
Dimensions 21cm
NDC 498.163
Content Description 医療と患者間の様々な誤解を埋めれば、医療関係従事者は医療現場のクレーマーに対し、毅然と対応できるようになる。クレームの概念とクレーム処理の基本を説き、医療現場でのクレーム事例99とその対処法を紹介する。
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page