Go to the content
Home Page > Find Materials > Material Details

Material Details

話を聞かないアルバイト、うまく話せない店長 信頼されるための会話術

  • Content Introduction アルバイトが話を聞かない原因は、店長の話し方にある。アルバイトが店長の話を真剣に聞くようになる6つのポイントを紹介し、それらを会話に生かすための方法を実践的な会話例を通して説明する。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
181126737 Tamaho 一般⑪ 673 カ General Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title 話を聞かないアルバイト、うまく話せない店長
Title (Reading) ハナシ/オ/キカナイ/アルバイト/ウマク/ハナセナイ/テンチョウ
Subtitle 信頼されるための会話術
Subtitle (Reading) シンライ/サレル/タメ/ノ/カイワジュツ
Author 加藤/雅彦∥著
Author (Reading) カトウ,マサヒコ
Author 武笠/彰範∥著
Author (Reading) ムカサ,アキノリ
Author 日経レストラン∥編集
Author (Reading) ニッケイ/ビーピーシャ
Publisher 日経BP社
Publisher (Reading) ニッケイ/ビーピーシャ
Publisher 日経BPマーケティング(発売)
Publisher (Reading) ニッケイ/ビーピー/マーケティング
Base Price ¥1500
ISBN 4-8222-7330-9
Number of Pages, etc. 191p
Dimensions 19cm
NDC 673.1
Content Description アルバイトが話を聞かない原因は、店長の話し方にある。アルバイトが店長の話を真剣に聞くようになる6つのポイントを紹介し、それらを会話に生かすための方法を実践的な会話例を通して説明する。
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page