Go to the content
中央市立図書館
⇒ "Login"
Font Size
Reset Font Size
Reset Font Size
Increase Font Size
Home Page
>
Find Materials
>
Material Details
Material Details
Material Details - All Items
セッション
Author
デイミアン・チャゼル∥監督,脚本
マイルズ・テラー∥出演
Publisher
カルチュア・パブリッシャーズ
Publication Year
〔2016.10〕
Content Introduction
名門音楽学校に入学したニーマンは、フレッチャーのバンドにスカウトされる。ここで成功すれば偉大な音楽家になるという野心は叶ったも同然。だが、待ち受けていたのは、フレッチャーの完璧を求める狂気のレッスンだった。
Basic Information
Collection Information
Collection Information
Registration Number
Library
Book Place
Call Number
Category
Restriction
Status
93005525
Tatomi
AV4(DVD)
DV 1 セ 1225
AV(地域CD)
Reservation Count
0
Basic Information
Title
セッション
Title (Reading)
セッション
Author
デイミアン・チャゼル∥監督,脚本
Author (Reading)
チャゼル,デイミアン
Author
マイルズ・テラー∥出演
Author (Reading)
テラー,マイルズ
Author
J.K.シモンズ∥〔ほか〕出演
Author (Reading)
シモンズ,J.K.
Publisher
カルチュア・パブリッシャーズ
Publisher (Reading)
カルチュアパブリッシャーズ
Base Price
\16000
Playback Time, etc.
107分
Classification Number
778.253
Content Description
名門音楽学校に入学したニーマンは、フレッチャーのバンドにスカウトされる。ここで成功すれば偉大な音楽家になるという野心は叶ったも同然。だが、待ち受けていたのは、フレッチャーの完璧を求める狂気のレッスンだった。
Important Points
Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
This material cannot be reserved.
Menu
Find Materials
Simple Search
Advanced Search
New Books
New Audiovisual Materials
Popular Borrowed Books
Popular Authors List
Recommended Materials
Magazine List
Reservation Cart
My Library
Borrowing Status List
Reservation Status List
Favorite List
Preferred Genre New Arrivals
Update Registration Information
New Password Registration
Opening Day Calendar
⇒ To Japanese Page
⇒ To Children's Page
Go to the top of this page