Go to the content

Material Details

会社では教えてもらえない結果を出せる人のビジネスマナーのキホン

  • Content Introduction 丁寧さが最上のマナーとは限らない。身だしなみでやる気をはかられる。いついかなるときもメールは即返信。信頼感が試される「断り方」…。戦略的マナー講師が、結果を出せるビジネスマナーの実践テクニックを徹底解説する。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
91136687 Tatomi 社会・法律 336 オ General Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title 会社では教えてもらえない結果を出せる人のビジネスマナーのキホン
Title (Reading) カイシャ/デワ/オシエテ/モラエナイ/ケッカ/オ/ダセル/ヒト/ノ/ビジネス/マナー/ノ/キホン
Author 尾形/圭子∥著
Author (Reading) オガタ,ケイコ
Publisher すばる舎
Publisher (Reading) スバルシャ
Base Price \1400
ISBN 978-4-7991-0678-5
Number of Pages, etc. 205p
Dimensions 19cm
NDC 336.49
Content Description 丁寧さが最上のマナーとは限らない。身だしなみでやる気をはかられる。いついかなるときもメールは即返信。信頼感が試される「断り方」…。戦略的マナー講師が、結果を出せるビジネスマナーの実践テクニックを徹底解説する。
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page