Go to the content
Home Page > Find Materials > Material Details

Material Details

じりじりの移動図書館(ブックカー) 講談社・文学の扉

  • Content Introduction 移動図書館ミネルヴァ号の車内には、たーくさんの本! でも、ご用心。本に夢中になって、気がついたらそこは、あなたの知らないセカイかも…。児童文学界のフロントランナーたちが描く“五人五様”のリレー小説。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
182057905 Tamaho 児童⑤ア~テ 913 ジ Children's Books  
192013874 Toyotomi 児童3 913 ジ Children's Books  
92057923 Tatomi にほんのおはなし 913 ジ Children's Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title じりじりの移動図書館(ブックカー)
Title (Reading) ジリジリ/ノ/ブック/カー
Author 廣嶋/玲子∥著
Author (Reading) ヒロシマ,レイコ
Author まはら/三桃∥著
Author (Reading) マハラ,ミト
Author 濱野/京子∥著
Author (Reading) ハマノ,キョウコ
Author 工藤/純子∥著
Author (Reading) クドウ,ジュンコ
Author 菅野/雪虫∥著
Author (Reading) スガノ,ユキムシ
Publisher 講談社
Publisher (Reading) コウダンシャ
Base Price \1400
ISBN 978-4-06-520283-8
Number of Pages, etc. 219p
Dimensions 20cm
NDC 913.68
Content Description 移動図書館ミネルヴァ号の車内には、たーくさんの本! でも、ご用心。本に夢中になって、気がついたらそこは、あなたの知らないセカイかも…。児童文学界のフロントランナーたちが描く“五人五様”のリレー小説。

Display Contents

Title プロローグ
  本の続きは霧の向こう
Statement of Responsibility 廣嶋/玲子∥著
Title ヤンメを探せ、伝説を救え
Statement of Responsibility まはら/三桃∥著
Title スケッチブックは残された
Statement of Responsibility 濱野/京子∥著
Title AIユートピア
Statement of Responsibility 工藤/純子∥著
Title サイレンが鳴っても
Statement of Responsibility 菅野/雪虫∥著
Title エピローグ
  児童文学作家5人の〇△〇△な子ども時代と☆□☆□な今!
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page