Go to the content
中央市立図書館
⇒ "Login"
Font Size
Reset Font Size
Reset Font Size
Increase Font Size
Home Page
>
Find Materials
>
Material Details
Material Details
Material Details - All Items
超ひも理論と宇宙のすべてを支配する数式 ニュートンムック
Publisher
ニュートンプレス
Publication Year
2021.3
Content Introduction
“究極の理論”になる可能性を秘めた「超ひも理論」と、天才物理学者たちが生み出した理論の集大成「宇宙のすべてを支配する数式」を紹介。第一線の物理学者たちのインタビューも収録する。発展的な研究等を加えた増補第2版。
Basic Information
Collection Information
Collection Information
Registration Number
Library
Book Place
Call Number
Category
Restriction
Status
181161870
Tamaho
一般⑬
429 チ
General Books
Reservation Count
0
Basic Information
Title
超ひも理論と宇宙のすべてを支配する数式
Title (Reading)
チョウ/ヒモ/リロン/ト/ウチュウ/ノ/スベテ/オ/シハイ/スル/スウシキ
Publisher
ニュートンプレス
Publisher (Reading)
ニュートン/プレス
Base Price
\1800
ISBN
978-4-315-52333-1
Number of Pages, etc.
175p
Dimensions
28cm
NDC
429.6
Content Description
“究極の理論”になる可能性を秘めた「超ひも理論」と、天才物理学者たちが生み出した理論の集大成「宇宙のすべてを支配する数式」を紹介。第一線の物理学者たちのインタビューも収録する。発展的な研究等を加えた増補第2版。
Important Points
Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.
(Select a receiving library)
Tamaho Library
Tatomi Library
Toyotomi Library
Menu
Find Materials
Simple Search
Advanced Search
New Books
New Audiovisual Materials
Popular Borrowed Books
Popular Authors List
Recommended Materials
Magazine List
Reservation Cart
My Library
Borrowing Status List
Reservation Status List
Favorite List
Preferred Genre New Arrivals
Update Registration Information
New Password Registration
Opening Day Calendar
⇒ To Japanese Page
⇒ To Children's Page
Go to the top of this page