Go to the content
Home Page > Find Materials > Material Details

Material Details

カスタマーハラスメント撃退の教科書 小さな会社でも即実践できる! Small Company Selection

  • Content Introduction 言いがかりに近い不当なクレームや、カスタマーハラスメント(カスハラ)に苦しむ現場が増えている。トラブル対応2500件以上のプロが、予防から対応・撃退法まで教える。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
91157199 Tatomi 工業・建築 673 カ General Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title カスタマーハラスメント撃退の教科書
Title (Reading) カスタマー/ハラスメント/ゲキタイ/ノ/キョウカショ
Subtitle 小さな会社でも即実践できる!
Subtitle (Reading) チイサナ/カイシャ/デモ/ソクジッセン/デキル
Author 加藤/義樹∥著
Author (Reading) カトウ,ヨシキ
Publisher Clover出版
Publisher (Reading) クローバー/シュッパン
Base Price \1700
ISBN 978-4-86734-209-1
Number of Pages, etc. 287p
Dimensions 19cm
NDC 673.3
Content Description 言いがかりに近い不当なクレームや、カスタマーハラスメント(カスハラ)に苦しむ現場が増えている。トラブル対応2500件以上のプロが、予防から対応・撃退法まで教える。
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page