Go to the content
Home Page > Find Materials > Material Details

Material Details

接客モチベーション大全100

  • Content Introduction 「売れないときほど売らなくていい」「店員の前に人として接する」「長所を伝えたいなら短所から」…。客目線や自分磨きの大切さといった基本から、接客の技能や売る技術まで、接客の心構えを100項目紹介する。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
91157838 Tatomi 工業・建築 673 シ General Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title 接客モチベーション大全100
Title (Reading) セッキャク/モチベーション/タイゼン/ヒャク
Author 柴田/昌孝∥著・イラスト
Author (Reading) シバタ,マサタカ
Publisher ぱる出版
Publisher (Reading) パル/シュッパン
Base Price \1400
ISBN 978-4-8272-1466-6
Number of Pages, etc. 239p
Dimensions 19cm
NDC 673.3
Content Description 「売れないときほど売らなくていい」「店員の前に人として接する」「長所を伝えたいなら短所から」…。客目線や自分磨きの大切さといった基本から、接客の技能や売る技術まで、接客の心構えを100項目紹介する。
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page