Go to the content
Home Page > Find Materials > Material Details

Material Details

知識ゼロからの問題社員のトラブル解決 円満退職のすすめ方

  • Content Introduction 問題社員が引き起こすトラブル解決には、経営者の対応方針が重要。クレーマー化している、協調性がない、不正をしているなど、問題社員の典型事例を解説しながら、経営者が「実際にどうするべきか」をまとめる。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
91158751 Tatomi 社会・法律 336 シ General Books  
Reservation Count 0

Basic Information

Title 知識ゼロからの問題社員のトラブル解決
Title (Reading) チシキ/ゼロ/カラ/ノ/モンダイ/シャイン/ノ/トラブル/カイケツ
Subtitle 円満退職のすすめ方
Subtitle (Reading) エンマン/タイショク/ノ/ススメカタ
Author 島田/直行∥著
Author (Reading) シマダ,ナオユキ
Publisher 幻冬舎
Publisher (Reading) ゲントウシャ
Base Price \1500
ISBN 978-4-344-90363-0
Number of Pages, etc. 159p
Dimensions 21cm
NDC 336.4
Content Description 問題社員が引き起こすトラブル解決には、経営者の対応方針が重要。クレーマー化している、協調性がない、不正をしているなど、問題社員の典型事例を解説しながら、経営者が「実際にどうするべきか」をまとめる。
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page