Registration Number | Library | Book Place | Call Number | Category | Restriction | Status |
---|---|---|---|---|---|---|
91086943 | Tatomi | 閉架書庫 | 674 カ | General Books |
Title | ブランドのデザイン |
---|---|
Title (Reading) | ブランド/ノ/デザイン |
Author | 川島/蓉子∥著 |
Author (Reading) | カワシマ,ヨウコ |
Publisher | 弘文堂 |
Publisher (Reading) | コウブンドウ |
Base Price | ¥2300 |
ISBN | 4-335-45033-8 |
Number of Pages, etc. | 256p |
Dimensions | 21cm |
NDC | 674.3 |
Content Description | サントリー「伊右衛門」、資生堂「マジョリカマジョルカ」、無印良品などのロングセラー・ブランドを題材に、ブランドとデザインのかかわりを考察。魅力的なブランドになるための要件を明らかにする。 |