Go to the content
Home Page > Find Materials > Material Details

Material Details

3分で相手が笑顔に変わるしつこいクレーム・カスハラ交渉術 クレーム対応は「第一声」が成功の鍵!

  • Content Introduction 20年以上自治体職員として窓口・電話でクレーム処理をしてきた著者による、クレーム・カスハラ対策本。クレーム対応の基礎知識を解説するとともに、実際の現場で応用できる対応法をストーリー仕立てでマンガを交え紹介する。
待機中

Collection Information

Registration Number Library Book Place Call Number Category Restriction Status
91159145 Tatomi 工業・建築 673 タ General Books   Checked Out
Reservation Count 0

Basic Information

Title 3分で相手が笑顔に変わるしつこいクレーム・カスハラ交渉術
Title (Reading) サンプン/デ/アイテ/ガ/エガオ/ニ/カワル/シツコイ/クレーム/カスハラ/コウショウジュツ
Subtitle クレーム対応は「第一声」が成功の鍵!
Subtitle (Reading) クレーム/タイオウ/ワ/ダイイッセイ/ガ/セイコウ/ノ/カギ
Author 谷口/良太∥著
Author (Reading) タニグチ,リョウタ
Publisher アルソス
Publisher (Reading) アルソス
Base Price \1800
ISBN 978-4-910512-16-7
Number of Pages, etc. 274p
Dimensions 19cm
NDC 673.3
Content Description 20年以上自治体職員として窓口・電話でクレーム処理をしてきた著者による、クレーム・カスハラ対策本。クレーム対応の基礎知識を解説するとともに、実際の現場で応用できる対応法をストーリー仕立てでマンガを交え紹介する。
Important Points
  • Please note that due to copyright restrictions, some materials may not be available for loan.
  • Please also be aware that the latest issue of magazines cannot be borrowed until the next issue is received.
  • To make reservations via the homepage, you need to complete user registration at the library and register your password and email address.
  • You can reserve up to five items per person using the online reservation service.
  • However, for assigned reading books, the limit is two items. Audiovisual materials (videos, CDs, DVDs) cannot be reserved.
  • Select the receiving library and press the "Add to Reservation Cart" button.

Go to the top of this page